Saturday, July 4, 2009

golek lagi..

salam bro..ntah kenapa minggu lepas keghairahan aku mengayuh x dpt dibendung lg..akibatnya xtvt kayuh diteruskan juga hari khamis 25jun2009...seramai 6 org telah terbabit dlm kayuhan ptg tu iaitu ijul,ajam,azhar,joe,koko&pastinya aku la..hehehe..mungkin disebabkan keghairahan tu la aku kehilangan speedometer cateye velo8 aku ketika seronok melayan downhill..ptg tu jugak kaki aku telah dijamah oleh crank aku(kira senjata mkn tuan la ni)bole thn gak la lukanya..ptg tu gak azhar terpaksa dijemput oleh a`ai kerana kepenatan yg x terbendung lg(kes lama x kayuh la ni)yg pastinya benda2 ni menjadi ingatan pd aku supaya lebih berhati2 dan peka dlm xtvt mengayuh ni jgn nk ikut perasaan aje..ikut rasa binasa kata org dulu2..hari jumaat cutikayuh pasal nk settlekan futsal belia jkkk..kalau x maunya sampai shah alam mlm tu..







No comments:

Post a Comment