Sunday, July 5, 2009

alumni talaki @masjid asshariff 2-7-2009

seronok betul sekarang ni kalau dpt lepak kat masjid meru sejak peralihan pentadbiran baru2 ni..teringat lak zaman2 awal perpindahan dr masjid lama..zalim betul time tu..nk ngaji kat dalam pun x bole kena ngaji kat beranda lampu pun harap lampu jln..tgh kuliah fardhu ain pun dimatikan lampunya..angin betul ngan siak masjid masa tu si majid..rasa mcm halal je dia..tp alhamdulillah sekarang dia dh okey..dh taubat agaknya..kat sini gak tiap2 mlm jumaat aku talaki al quran ngan isa..bila ramadhon kat sini la aku ngan budak2 menghabiskan masa bertadarus,iktikaf&tahajud..aku bantai tido aje la bro..mlm tu aku turun mengadap@talaki ngan isa setelah hampir 2 thn aku ponteng..rupanya aku x keseorangan hafizi ngan jemi pun sama gak dh lama x dtg talaki..kira cam alumni gak la mlm tu..ilmu semua orang bole dpt tp istiqomah bukan semua org bole dpt bro..termasuk aku la tu..

sifu isa masih maintain cam dulu gak kalau dh cakap mmg susah nk berhenti
rakan seperguruan dr masjid lama dulu..
otai2 ni junior aku..usia bukan penghalang menuntut ilmu..
x student aku ni..skrg berguru lak ngan cippong..semoga istiqomah hendaknya..

No comments:

Post a Comment