Saturday, July 4, 2009

sekali tergolek la pulak..INNA LILLAHI WAINNA ILAIHI ROJIUN..

hari sabtu 27 jun 2009 xtvt kayuhan diteruskan lg dgn kehadiran ijul,jidin,aku,koko&jemi abgnya bidut..kali ini trail baru telah berjaya diteroka..xde sebarang insiden luarbiasa berlaku ptg tu sumanya lancar aje..ahad 28 jun belah pg menta-mente telah berkampung di pdg putra bukit kapar utk liga bolasepak 9 sebelah..setelah berhempas pulas dan dihempas pulaskan oleh lwn2 akhirnya menta mente pulang membawa sebiji gol dan tiga bolos(jadi la dpt gakscore)sape2 ada gambar game 9 sebelah ni tlg la up load kat sini..itu cite pg belah ptg apa lg kita kayuh la..seramai 6 org turut serta ptg tu iaitu aku,jidin,ajam,joe,a'ai&pedel..ijul x join pasal dia ada kat rawang..kitaorg telah menyusur trail yg baru diteroka semlm..memang best trail tu tp kat tengah2 perjalanan ada lak sekumpulan lembu kat tgh jln wat dek aje kat situ kalau badan tu kecik xpe ini betul punya besar..lembu punya lembu..buat kitaorg suspen je.perjalanan diteruskan lg lalu dpn kelab menembak trus masuk kebun kelapa sawit..kat sini baru syok ada mendakinya ada downhillnya..semua diredah penuh gaya dan style sampai ada yg downhill sambil jawab telefon tu..hebat..hebat..hebat..hingga lah sampai di satu kawasan yg landai satu kejadian ngeri telah berlaku ke atas diri aku..innalillahi wainna ilaihi rojiun..sekali aku tergolek la dlm cubaan mengejar kelompok hadapan yg sedang mendaki..malang memang x berbau tp tempat tu mmg bau lembunya kuat..akibatnya dpt la aku sticker kenang-kenangan kat tgn&lengan kanan aku mcm yg dlm gambar tu..lutut pun ada koyak sikit2 kat kiri&kanan tp gambar xde pasal benda tu aurat..suspen gak aku tgk luka2 tu mcm parah aje tp bila dh cuci kat rumah kecik2 aje lukanya cuma tang bengkak kat lutu yg x thn tu mmg seksa la solat..teringat lak aku kat ijal..perjalanan diteruskan lg kali ni ajam nagn a'ai telah telah dihambat 3 ekor anjing apalagi 'menggelicai'la masing2 pecut basikal..yg kitaorg ni pun apa lg cari la jln lain yg lebih selamat..check point last ptg tu kat kedai roti nan mario jln limau..dh rasa sakit2 camni baru la nk sedar nikmat kesihatan yg allah kurnia kat aku..padan muka aku..emm..berakhir kah karier MTB aku??u wait n see la bro..



No comments:

Post a Comment