Friday, May 22, 2009

Hujung Minggu Yang Penuh Dengan Aktiviti


Assalamualaikum.. 'hujung minggu yang sibuk dengan aktiviti' melibatkan kebanyakan rider2 Berkat Bikers.. nak kayuh pun tak sempat beb.. Tapi takpe syeikh, buat kerja jamaah kira ok laa.. seronok pun ye.. Antara aktiviti yang kami terlibat dan melibatkan diri ialah
1) Tazkirah Maghrib oleh YAB Dato' Seri Nizar Jamaludin MB halal Perak di Masjid As-Syarif
Meru -16/05/09

2) Majlis Makan Malam PASTI Kawasan Kapar di Kelab Shah Alam -
16/05/09
3) Karnival PASTI Dun Meru - 17/05/09


Hebat syeikh... Macam solat terawikh bila Nizar datang bg tazkirah.. semua tak celik mata dengar ceramah Nizar.. Aku pulak orang ingat SB.. maklumlah ambil gambar satu masjid aku pusing.. maklumlah dah tugas bro..





Makan malam PASTI plak tak kurang menariknya.. ramai yang datang.. penuh la semua meja..kebanyakannya guru-guru PASTI..yang pastinya aku cuma AJK PASTI cawangan je (PASTI Ar-Raudhah).. Majlis dirasmikan oleh kitorang punya sifu YB Dr Rani.. Majlis ini bertujuan menyambut dan meraikan khusus kepada guru2 Pasti yang berkhidmat.. Syabas untuk mereka memberi khidmat terbaik untuk murid2 Islam yang aku tak pernah lalui masa kecik dulu.. maklumlah aku dulu Tadika Kemas..
AJK PASTI paling hebat syeikh..

disyaki memiliki basikal Bianchi bersama Pengurus PASTI Ar-Raudhah

Karnival PASTI lagi hebat syeikh.. Hampir kesemua bikers menjayakan program ni.. dari matahari muncul sampailah petang.. ada yg cedok ais krim, yang cedok air, yang masak burger, yang goreng tempe (keajaiban dunia ke8).. yang hebatnya adalah 2 or 3 AJK yang istiqamah buat kerja non stop bro.. dengan niat atau tanpa niat wallahua'lam.. yang pastinya anta hebat syeikh.. Syabas buat anda semua..

p/s : more pictures will be added shortly.. just wait la bro...

2 comments:

  1. apa barang ni bro..kata nk upload gambo2 lain..
    xde pun..slow la lu..jgn sampai gua pantun..

    ReplyDelete
  2. jangan pandang orang pakai kuku cagu la bro.. gua kan dah upload gambar Nizar ni.. itu hari mana ada.. gambar karnival gua belum dapat lagi bro.. u jump i jump.. u pantun i pantun..

    ReplyDelete