Tuesday, June 2, 2009

di sebalik tabir MUKTAMAR PAS pusat 'episod 2'

balik dari pasang banner kat klang aku,gg ngan hud gi la medang kat jaki pekena radix..mai secawan..cam biasa la kat sini tiap2 mlm mesti ada sidang geng otai2 cuma mlm ni 'speaker' wak ali dtg lambat keje overtime katanya..antara topik yg hangat td ialah ajk masjid..mcm2 pendapat yg kuar ada yg bole didengar byk gak yg x le didengar..kitaorg dok pasang telinga aje la dr meja sebelah terfikir gak aku apa yg diaorg sumbangkan utk bantu ajk masjid yg baru selain sembang2 diaorg ni..emm nk wat camne cakap memang senang tp bila dibagi tanggungjawab masing2 bersilat(aku pun kadang2 bersilat gak..hehehe)..kul 2.15pg kitaorg pun cau dr jaki..sampai umah aku tgk bendera,bendera tu tgk aku..sementara mata blum mengantuk ni baik gunting sikit2 senang sikit keje besok..dgn bantuan hud x sampai 45minit settle 1 roll kitaorg gunting..selesai satu masalah besok nk cari kayu lak(tu hud punya keje) pas tu nk kena stapler pas tu nk kena gantung dr meru sampai bt belah lak..nampak gayanya taktik kerahan tenaga terpaksa digunakan la sok ni..hrp2 sape yg dpt seruan tu paham2 la ye..mata aku pun dh ngantuk kalau aku lyn trus mem'blog' ni alamat la kul 8 pg besok br aku tido..zzzzzz


No comments:

Post a Comment